GAZİ TBP YB AYHAN ÇEKİÇ (ÇOCUK HASTALIKLARI UZMANI)

4 Mayıs 2012 Cuma

Yrd.Doç.Dr. Mustafa Tarakçı'ya Sevgilerimle

    Öncelikle Yrd.Doç.Dr. Mustafa Tarakçı' ya teşekkürü bir borç biliyorum kendimde.Bu güzel engin çalışmaları hususunda diyecek bir şey bulamıyorum.İnternet olmasaydı benim bunlardan yani bu yayınlardan haberim yoktu, tekrar tekrar teşekkürler başarılar dilerim siz Hocamıza.
     Yrd.Doç.Dr. Mustafa Tarakçı Hocamızın Kıbrıs Barış Harekatıyla ilgili tam 236 sayfalık bir çalışması var,Tebrik ederim sizi.Burada Kültürümüze benim yaptığım mücadeleyi ve yaşadıklarımı yalın, doğru bir şekilde aksettiği içinde ayrı ayrı kutluyorum.
Kaynak:http://www.mustafatarakci.com/wp-content/uploads/2012/04/kibrisbarisharekati.pdf

2 yorum:

  1. Ayhan Bey ilginize ve güzel ifadelerinize çok teşekkür ederim. Kıbrıs Barış Harekatı'nı ele almakla yakın tarihimizi, konu ile ilgilenen diğer arkadaşlar gibi aydınlatmaya çalıştık. Umarım bu vesile ile Kıbrıs davası için hayatlarını feda eden ve gazilik ünvanını taşıyan değerli Mehmetçiklerimizin ruhları şad ve yaşıyanların ömürleri uzun olur. İlginize tekrar teşekkür ediyorum. Mustafa Tarakçı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Mustafa Tarakçı beyefendi, mesajınızı aldım ve gururlandım.Yavru Vatan Kıbrıstaki mücadeleyi ve özgürlük uğruna şehit olan Mehmetçik ve mücahitlerimizi saygı ve sevgiyle yad ediyor bu kutsal tarihi görevde yer alıp gazilik mertebesine eriştirdiği için Yüce Tanrıma teşekkürlerimi sunuyorum.Yavru Vatandaki soydaşlarımızı bir Gazi Türk Subayı askeri bir hekim olarak saygıyla sevgiyle kucaklarım
      Gazi Tbp Yrb Ayhan ÇEKİÇ

      Sil

Değerli Yorumlarınızı Bekliyorum